contest DETIK-DETIK BERHARGA

Mari masuk contest ni.. DETIK-DETIK BERHARGA yang dianjurkan oleh Pn. Aishah

ni gambar yg saya rasa memaparkan detik-detik berharga saya bersama ank sulong.. Izz..


Arizz Iskandar Syah (Izz)
09/08/07
Umur Izz semasa gambar diambil ialah pada 07/03/09

gambar ni sgt memaparkan DETIK-DETIK BERHARGA saya bersama Izz sebab saya rasa masa ni amat bahgia.. masa ni majlis birthday party salah sorg kenalan kami.. tp bila izz dpt jer door gift.. buku.. terus dia nk duduk kt kerusi dan minta saya bacakan buku tuk dia.. best sgt.. ni la cita-cita sebenar saya untuk menjadi guru yg terbaik utk ank saya sendiri. saya ingin mengajar dan mempraktikkan "homeschooling" sekiranya saya tidak bekerja..tp apa kn daya.. mommy terpaksa bekerja.. so, if ada peluang tak kira di mana saya akan cuba menjadi guru utk ank2.. pepatah ada mengatakan "ibu bapa adalah guru yg terbaik utk ank".. saya sgt setuju.. dan detik ini merupakan detik berharga sebab masa ni saya tengah sarat mengandungkn ank ke2.. tgh menunggu masa.. so gunakan waktu2 seminggu sebelum "meletops" utk bersama dgn izz .. bawa berjalan n luangkan masa utk dia esp utk aktiviti yg dia suka mcm baca buku ni.. yalah after baby keluar mmg dah kurang masa dgn izzkan.. lagi pun izz masa ni baru berumur setahun 7bln.. xsempat nk manja lama2 dgn mommy.. sian.. dan seminggu selepas birhtday party ni (masa gambar diambil) 15/03/09.. saya melahirkan adik izz..Asyraf Rayyan Syah.. so detik ni mmg sgt berharga utk saya bersama putera sulong IZZ..

Terima kasih kepada penaja-penaja contest DETIK-DETIK BERHARGA.

1) Mei's Mei Tai


2) Ammar's Tree House


3) Coachandsuch


4) Umi dan JR Shoppe



5) Snuggbaby



6) TheHoneybunch Marketplace


7) Pn. Raudzah Adnan

0 comments:

Post a Comment